IBN
Închide
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltareStudiul artelor, culturologie, 2017
Utilizarea metodei „Verbalizarea artistică a muzicii” la lecţia de pian
Bânzari-Antohi Alexandrina
Şcoala de Muzică „George Enescu”, Bălţi
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Принципы, определяющие формирование компетенций нового поколения дизайнеров
Вавилина Наталья
Академия Музыки, Театра и Изобразительных Искусств
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Invizibilul în arta desenului prin imaginație spre dezvoltarea spirituală
Jabinschi Valeriu
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea la studenți a percepției vizuale prin studiul în domeniul picturii murale din Republica Moldova
Jabinschi Ion1, Arbuz-Spatari Olimpiada2
1 Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea inteligenţei spirituale a elevilor prin educaţie muzicală
Graneţkaia Lilia
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5